ثبت نام وبینار ارتش تک نفره 
برای دیگران خودت کار کن!
500 هزار تومان 49 هزار تومان
روز
ساعت
دقیقه

من

فیلم معرفی پیام بهرام پور توسط مدرسین بزرگ را هم نگاه کنید:

حتماً این فیلم آموزشی را ببینید

اگر کمی تردید دارید، یا احساس می‌کنید که وقت ندارید، حتماْ وقت بگذارید و این فیلم آموزشی را ببینید. این فیلم اصلاً تبلیغاتی نیست و آموزشی است و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرید.

 

تهیه محصولات و دوره‌های آموزشی مناسب، سرمایه گذاری است

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند:

«آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

 

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره مجموعه «بیشتر از یک نفر»

برخی از سوالات متداول 

خیر! قرار نیست و اصلا شدنی نیست که همه ما مثل بیل گیتس و استیو جابز شویم. قرار است در هر شغل و جایگاهی که هستیم، چند پله رشد کنیم و جایگاه بهتری داشته باشیم. قرار است روش‌هایی یاد بگیریم که در شغل و حرفه خودمان پیشرفت کنیم و اگر جایمان آنجا نیست، ببینیم چطور می‌توانیم در جایگاه مورد علاقه و واقعی خودمان باشیم.

 

یکی دیگر از محاسن دوره پول این است که این دوره با در نظر گرفتن ساختار اقتصادی و فرهنگی جامعه ایران، به گونه‌ای طراحی شده که تمام موارد آموزشی و تخصصی کسب و کار ساده‌سازی و برنامه‌ریزی شده است تا تمام اقشار جامعه در هر سطح از سواد، بتوانند از آن کمال استفاده را ببرند. بنابراین از یک کاسب با تجربه اما بدون تحصیلات دانشگاهی، تا یک فارغ التحصیل رشته مدیریت، همه می‌توانند از مطالب این دوره استفاده کنند.

 

بله. شما با ثبت نام در این دوره به همه فایل ها با کیفیت بالا دسترسی دارید که میتوانید از طریق لینک مستقیم در سایت نسبت به دانلود اقدام کنید.

 

واقعاً حق دارید نگران باشید! اینقدر که وبسایت‌های مختلف با عنوان و ادعاهای دروغین وجود دارند که اعتماد کردن کار سختی به نظر می‌رسد. اما لطفاً‌ کمی در مورد «مجموعه بیشتر از یک نفر» و «پیام بهرام پور» تحقیق کنید. با کمی جست و جو خواهید دید که این مجموعه در این 7 سال فعالیت به قدری خوب عمل کرده که تقریباً‌ هیچ معترضی ندارد! اعتبار این مجموعه اینقدر بالاست که به خاطر چندصدهزار تومان، خود را در معرض اتهام قرار ندهد.  برای توضیحات بیشتر باید بگویم که «بیشتر از یک نفر» برند ثبت شده موسسه آوای رسای سخن ایرانیان با شماره ثبت 36955 و با دهها کارمند است.  این مجموعه بزرگترین سمینار ایران (با سه هزار شرکت کننده) را برگزار کرده است.

 

بر خلاف گفته‌ی مدرسین، راز و طلسم و جادویی برای ثروتمند شدن در کار نیست. اما این کار، اصولی دارد که هرکسی مطابق آن‌ها عمل کند، طبیعتاً رشد می‌کند و به استقلال مالی بالایی می‌رسد. آن اصول را در این دوره یاد می‌گیرید.

 

یک وبینار رایگان پرسش و پاسخ با پیام بهرام پور برگزار خواهد شد که می توانید سوالاتتان را از ایشان بپرسید. ضمن اینکه اگر سوالی داشتید کافیست از طریق ایمیل (site@bishtarazyek.com) با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما از مدرس دوره سوالتتان را بپرسند.ما در خدمت شما هستیم.

 

هیچ اشکالی ندارد. هر سوالی دارید، در قسمت کامنت‌های همین صفحه برایمان بنویسید. اگر هم درخواست یا سوالی برایتان باقی مانده، با این شماره تماس بگیرید و بپرسید تا همکاران ما  راهنمایی‌تان کنند. 02191090908
ضمنا این دوره یک وبینار رایگان هم خواهد داشت که اطلاع رسانی می شود.

 

و در نهایت اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید…

فرم اطلاع رسانی دوره پول

اگر نیاز دارید با شما تماس بگیریم, می‌توانید فرم زیر در کمتر از یک دقیقه را پر کنید:👇


چطور از سایت بیشتر ازیک محصول بخریم؟

راهنمای خرید محصول از طریق تلفن همراه

راهنمای خرید محصول از طریق کامپیوتر

اسکرول به بالا