تسهیل در خرید

هیچکس نباید به دلیل مشکلات مالی از آموزش محروم باشد

 

توجه! این نوشته مخصوص عزیزانی است که نمی خواهند به دلیل مشکلات محصولات آموزشی وبسایت ما را از دست بدهند..

دوستان عزیزی که امکان خرید محصولات را دارند اخلاقاً مجاز به استفاده از روشهای تسهیل در خرید نمی‌باشند.

به نقل از محمد پیام بهرامپور بنیانگزار مجموعه بیشتر از یک نفر:

 

هیچگاه فراموش نمی کنم روزهای اول زندگی مستقلم را که به دلیل مشکلات مالی شرایط بسیار سختی را ‌سپری می کردم و شرایط به گونه ای بود که:

من و همسرم بعضی از شب ها را به خاطر داریم که به دلیل مشکل مالی بین غذای شام و کتاب یکی را انتخاب می کردیم و طبق قولی که ابتدای زندگی به یکدیگر داده بودیم، انتخاب ما بدون شک کتاب بود.

از آنجایی که همیشه فلسفه زندگی من بر مبنای آموزش بوده و در شرایط مالی خاصی برخی از آموزش‌ها را از دست داده‌ام دوست ندارم که دیگران نیز شرایط من را تجربه کنند و بنابراین به منظور تسهیل در فرآیند خرید محصولات آموزشی برای عزیزان (علی الخصوص دانشجویان) تصمیم گرفتیم فعالیت‌های اقتصادی را در نظر بگیریم که اعضای عزیز بتوانند با انجام این کارها محصولات آموزشی تهیه کنند.

  فعالیت ها چه هستند؟

در حال حاضر فعالیت‌های ما تایپ و ترجمه متون انگلیسی است اما اگر کاری مورد نظر شماست که در اینجا اشاره نشده، می‌توانید به ما در قسمت نظرات بگویید تا مورد بررسی قرار گیرد.

   تایپ

شما می‌توانید با تایپ متن فایل‌های صوتی و یا فیلم‌های آموزشی ما هزینه تهیه محصولات آموزشی را به دست آورید. برای نمونه می‌توانید به نوشته فیلم کارکرد مغز انسان مراجعه کنید و متن نوشته را      بررسی کنید و با فیلم تطبیق دهید.

 

   محاسبه قیمت:

  ما برای هر صفحه تایپ از روی فایل صوتی مبلغ ۲۰۰۰ تومان در نظر گرفته ایم و شرایط آن به صورت زیر است

  1. صفحه آچهار(A4) باشد
  2. فونت نازنین ۱۴
  3. رعایت فاصله استاندارد و …

بنابراین نوشته‌ای همچون  فیلم کارکرد مغز انسان حدود ۸ صفحه است و مدت این فیلم حدود ۱۵ دقیقه است. (مبلغ اعتبار در حدود ۱۶ هزار تومان خواهد بود)

 

توجه! اگر می خواهید متنی را تایپ کنید می‌توانید با ایمیل [email protected] با ما در تماس باشید و عنوان ایمیل «استفاده از شرایط تسهیل در خرید محصولات با تایپ» باشد و در آن شماره موبایل، نام (نیازی به نام خانوادگی نیست) و بفرمایید که کدام محصول مد نظر شماست تا ما فایل‌های صوتی و زمان آن را به شما اعلام کنیم و پس از ارسال فایل تایپی و بررسی کارشناسان ما محصول در کمتر از ۲ روز برای شما ارسال خواهد شد.

  ترجمه

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید از خدمات ترجمه نیز بهره ببرید و شرط لازم این است کهمتن بسیار روان و خوانا باشد و البته ما در این موضوع بسیار سخت گیر هستیم

   محاسبه قیمت:

ما برای ترجمه هر صفحه مبلغ ۸ هزار تومان در نظر گرفته‌ایم و هر صفحه به صورت زیر است:

۱٫ صفحه آچهار(A4) باشد

۲٫ فونت نازنین ۱۴

۳٫ رعایت فاصله استاندارد و …

توجه! اگر می خواهید متنی را ترجمه کنید می‌توانید با ایمیل [email protected] با ما در تماس باشید و عنوان ایمیل «استفاده از شرایط تسهیل در خرید محصولات با ترجمه» باشد و در آن شماره موبایل، نام (نیازی به نام خانوادگی نیست) و بفرمایید که کدام محصول مد نظر شماست تا ما متن‌های انگلیسی را برای شما ارسال کنیم و زمان تحویل را به شما بگوییم و پس از ارسال فایل تایپی و بررسی کارشناسان ما، در کمتر از ۴روز برای شما ارسال خواهد شد

   همکاری دیگری را پیشنهاد می‌کنید؟

 

آیا شما فعالیت دیگری انجام می‌دهید که می‌تواند مفید باشد؟ لطفاً‌ با ایمیل [email protected] با ما در میان بگذارید.

   چند نکته

محصولاتی که از این روش تهیه می‌شوند مشمول گارانتی بازگشت وجه نمی شود.

این خدمات فقط برای تهیه محصولات آموزشی وبسایت ما می باشد و امکان دریافت وجه نقد وجود ندارد.

   از آنجایی که ما روی قول شما دوستان عزیز حساب کرده‌ایم و برنامه‌ریزهای خودمان را انجام می‌دهیم، درصورتیکه تا زمان توافق شده نسبت به تحویل  فایل ها اقدام ننمایید، قرار داد کنسل خواهد شد و    همکاری با دوستان دیگر انجام خواهد شد.

اسکرول به بالا