4.50
(4 امتیازات)

دوره سخنرانی آسانسوری (معرفی سریع و حرفه‌ای خود)

دسته بندی ها: فن بیان و سخنوری
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

نکته مهم:

دوستان عزیزی که قبلا دوره سخنرانی آسانسوری نسخه قدیمی را از وب سایت بیشتر از یک نفر تهیه کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان در این دوره شرکت کنند ✔


دوره سخنرانی آسانسوری!

ارتباطی موثر با روشی سریع!!

دوره سخنرانی آسانسوری در یک نگاه

 

 اسم دوره؟

دوره سخنرانی آسانسوری (Elevator pitch)


 موضوع دوره؟

در دوره ویژه سخنرانی آسانسوری در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم که چطور می‌توانیم در مدت زمان بسیار کوتاهی (مثل مدت زمان حضور در یک آسانسور) با فردی جدید ارتباط برقرار کنیم و خودمان را معرفی کنیم و یک ارتباط بلند مدت و موثر شکل دهیم (تا ایده خود را ارائه کنیم، با آنها ارتباط بگیریم و یا محصولمان را بفروشیم).

به صورت کلی تکنیک‌های ایجاد ارتباط‌های موثر کاری و دوستانه در مدت زمان بسیار کوتاه اما به صورت بلند مدت و طولانی ارائه خواهد شد.


 خب که چی؟

عموم مردم، قدرت سخنرانی را دست کم میگیرند اما جالب است بدانید پشت هر سخنرانی حیرت انگیزی، علمی مهم به نام سخنرانی وجود دارد که با تمرین و تلاش های طولانی مدت بدست آمده است؛ اما با وجود این وبینار ویژه راه شما بسیار کوتاه تر شده است!!!


 چجوری ببینیم؟

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل یا هر جای دیگری که دوست داشته باشید فیلم‌ها را مشاهده کنید)


 هزینه دوره؟

مبلغ سرمایه گذاری : قیمت این دوره در حال حاضر ۹۹۰ هزار تومان است. (با تخفیف ویژه فقط ۴۹۰ هزار تومان)


 مدرس دوره آموزش سخنرانی آسانسوری؟

پیام بهرام پور، با تجربه های فراوان خود و همچنین آموخته های گوناگون، این ضعف را در شما از بین برده و از شما انسانی تاثیر گذار می‌سازد

لطفاً به دفترچه تلفن خود نگاه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

سخنرانی آسانسوری – یک سخنرانی موثر30 ثانیه ای امیدوارم قبل از گوش دادن به این فایل صوتی،  فایل صوتی قبلی با عنوان «10 فرد قدرتمند دفترچه تلفن شما» را به صورت کامل گوش داده باشید و اگر اینطور نیست اصلاً توصیه نمی کنم که این فایل را گوش دهید و لطفاً اول به آن مراجعه کنید و سپس بهه سراغ این صفحه بیایید.

   فکر می‌کنید این افراد چقدر قدرتمند هستند؟

  اگر یک تصمیم بزرگ داشته باشید، به نظرتان آیا حاضرند به شما در محقق شدن آن تصمیم کمک کنند؟

  آنها حاضرند چه کارهایی را برای شما انجام دهند؟

   آیا خودتان از این نوع ارتباطات رضایت دارید؟

شما به یک معرفی کوتاه آسانسوری نیاز دارید.

سخنرانی آسانسوری چیست؟

سخنرانی آسانسوری یا نطق آسانسوری در حقیقت ترجمه عبارت Elevator Pitch است و به مهارتی گفته می شود که شخص  بتواند در مدت  کوتاهی خود را به صورت عالی معرفی کند.

یک معرفی آسانسوری، یک نمای کلی از یک ایده، محصول، سرویس، پروژه، یا راه ­حل بهتری برای یک مسئله است و فقط برای شروع یک گفتگو طراحی می­شود. معرفی آسانسوری، برای جلب توجه سریع مخاطبین طراحی می ­شود تا آنها را متقاعد کنید که به آنچه می­ خواهید بگویید توجه کنند و بخواهند بیشتر در این مورد بشنوند. در یک معرفی آسانسوری، این کار با پاسخ به پرسش­های اساسی زیر که اغلب نادیده گرفته می­شوند، انجام می­ گردد:

آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) چیست؟

چه کسی به آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) نیاز دارد؟

چرا آنها به آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) نیاز دارند؟

در یک معرفی آسانسوری، بیان جزئیات مربوط به نحوه­ ی عملکرد راه­ حل شما، به زمان دیگری موکول می‌شود.

 

 مدرس: پیام بهرام پور

قیمت اصلی:۹۹۰ هزار تومان (با تخفیف ویژه ۴۹۰ هزار تومان)

تایم آموزش: 3 ساعت و نیم

شامل فایل های تصویری و صوتی کارگاه

 پشتیبانی و پاسخگویی؟ به هر سوالی که تا مدت ها بعد برای شما پیش می آید توسط کارشناسان ما پاسخ داده می شود

 

سرفصل‌های دوره سخنرانی آسانسوری

✔️ کاربرد مغزهای سه گانه در سخنرانی آسانسوری

✔️ ویژگی های ظاهری در ارتباط اولیه

✔️ ایجاد پیش نیاز ذهنی

✔️  فرمول WHN در سخنرانی آسانسوری

✔️  اشتباهات بزرگ در سخنرانی آسانسوری

✔️  سخنرانی آسانسوری در ایمیل و تلفن و صحبت های اتفاقی

✔️ نمونه سخنرانی اسانسوری

 

برای آشنایی بیشتر با یک سخنرانی آسانسوری، ابتدا فیلم زیر را ببینید:

اگر با قدرتمند ترین و با نفوذ‌ترین فردی که به او نیاز دارید در یک آسانسور بودید و فقط 30 ثانیه برای معرفی خود وقت داشتید چه می‌گفتید؟ 

سخنرانی آسانسوری راهکاری برای ایجاد ارتباط با افراد قدرتمند و با نفوذ، مشتریان خوب و مدیر و …

سخنرانی آسانسوری | اصول کاربردی روش ارتباط موثر فوری با دیگران

⭕️ چه کسانی باید سخنرانی آسانسوری را یاد بگیرند؟

✅ فروشندگان حرفه‌ای که می‌خواهند روش‌های ایجاد ارتباط را بدانند

✅ تمام کسانی که نیاز به برقراری ارتباط با افراد قدرتمند دارند

✅  افرادی که می‌خواهند در زمان کوتاهی به این رابطه دست پیدا کنند

✅  افرادی که احساس می‌کنند باید با افراد موثرتر و پرنفوذتری ارتباط داشته باشند

✅ دوستانی که توانمندی‌های خودشان را در زمان بسیار کوتاهی به شخص مقابل اعلام کنند

✅ و…



اگر سوالی دارید و یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908، خانم جعفری تماس بگیرید. و یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند.

معرفی آسانسوری | Elevator pitch چی هست؟

معرفی آسانسوری یا سخنرانی آسانسوری در واقع استعاره ای از یک ارتباط بسیار موثر در یک زمان کوتاه است (مثلا به اندازه زمانی که شخص مهمی را در یک آسانسور ملاقات کنید) به طوری که شخص مقابل ترغیب شده و به سخنان شما گوش دهد تا زمینه برقراری یک ارتباط بلندمدت شکل گیرد. معرفی آسانسوری یعنی اینکه شما مختصر، مفید و قانع کننده قادر باشید خود، ایده و یا محصولتان را معرفی نمایید. از جمله منافع این متن آسانسوری می توان به جذب سرمایه گذار، نیروی متخصص، همکار تجاری و یا مشتری اشاره کرد.

سخنرانی آسانسوری

معرفی آسانسوری چه کاربردی دارد؟

یک معرفی آسانسوری، چند کاربرد دارد. البته معرفی آسانسوری، یک ابزار ارتباطی است و به شما کمک خواهد کرد پیام خود را بیان کنید. ولی در عین حال ابزاری برای فروش هم می­باشد و در کسب درآمد و بستن قراردادهایی که برای موفقیت به آنها نیاز دارید، به شما کمک خواهد کرد. البته با اینکه مهم است شما در نهایت قرارداد را ببندید، ولی اگر مخاطب درک نکند شما در مورد چه چیزی صحبت می­ کنید و چرا باید به حرف­های شما توجه کند، تلاش برای بستن قرارداد هیچ ارزشی ندارد.

در نتیجه، معرفی آسانسوری نقش یک آغازگر را ایفا می­کند، یک مقدمه­ ی اساسی و سطح بالا برای هر آنچه که شما می ­فروشید. یک معرفی آسانسوری، فقط ارائه­ ی اطلاعات کافی به مخاطبین است تا آنها آنچه را که شما در موردش صحبت می ­کنید درک نمایند و بخواهند در موردش بیشتر بدانند. در یک معرفی آسانسوری، اطلاعات زیادی به مخاطبین داده نمی ­شود، چون در این صورت آنها گیج شده و دیگر به شما توجه نمی‌­کنند.

 

چرا به معرفی آسانسوری یا سخنرانی آسانسوری (Elevator pitch) نیاز دارید؟

با اینکه شما بدون شک کار خود را دوست دارید و مجذوب آن هستید و ساعت­ها وقت­ می ­گذارید تا در موردش صحبت کنید، ولی اکثر مردم مثل شما نیستند. به احتمال زیاد افرادی که شما به کمکشان نیاز دارید تا به راه ­حل خود جامه عمل بپوشانید، به اندازه­ شما در مورد راه­ حل­تان آگاهی نداشته و علاقه ای هم به آن ندارند. در نتیجه بعید است که این افراد پیچیدگی ­ها، ریزه­ کاری ­ها و جزئیات راه حل شما را درک کنند. در عوض حداقل در ابتدای کار فقط تصویر کلی کار شما را درک خواهند کرد و به آن علاقه نشان خواهند داد.

آنها هم درست مثل شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته و زمان کمی برای انجام تمام آن کارها دارند. یعنی آنها باید دائما (و به سرعت) تصمیم بگیرند به چه چیزی توجه کنند و چه چیزی را نادیده بگیرند. در نتیجه، شما باید راه­ حل خود را به شیوه ­ای مطرح کنید که توجه کسی که فرضا 10 چیز دیگر را در ذهنش دارد به خود جلب کند. شما باید فرض کنید که مردم به دنبال دلیلی می ­گردند که به حرف شما گوش ندهند، نباید فکر کنید که می ­خواهند به هر چه شما می­ گویید گوش دهند. باید ایده ­ی خود را طوری توضیح دهید که لازم نباشد مخاطب کار زیادی انجام دهد.

فراتر از همه­ ی اینها، شما باید رئوس مطالب و خلاصه­ ی صحبتهایتان را مطرح کنید. فقط با این کار می­ توانید توجه مخاطب را جلب کرده و این شانس را پیدا کنید که جزئیات مربوط به محصولتان را برایش شرح دهید.

 

معرفی آسانسوری ( Elevator pitch )

سوالی در خصوص این کارگاه دارید یا نیاز به مشاوره دارید؟ با این شماره تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما هستند: 02191090908 یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

مدرس دوره سخنرانی آسانسوری کیست؟

پیام بهرام پور به شما آموزش خواهد داد.

 

در باره پیام بهرام پور

 

مدرس دوره سخنرانی آسانسوری - پیام بهرام پور

پیام بهرام پور، مدرس‌ سخنرانی و مهارت‌های ارتباطی است. بخشی از رزومه ایشان را در زیر بخوانید:

✅ موسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر

✅ او تا به حال بیش از 10 جلد کتاب از جمله کتاب جعبه ابزار سخنرانی (با مقدمه‌ای از Diane Windingland) و کتاب‌های انسان 2020 ، ازشنبه ، تیغ، مهندس خوشبختی ، مهندسی آرزوها را نوشته و  کتاب قله و چگونه در بیست ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ را ترجمه کرده است.

✅ پیام بهرام پور بیش از 20000 نفر-ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) برگزار کرده است.

✅ او بیش از 100 مقاله آموزشی در مجلاتی از جمله راز، خلاقیت و … انتشار داده است.

✅ پیام بهرام پور تجربه تولید بیش از 15 دوره آموزشی غیر حضوری را در کوله بارش دارد!

✅ پیام بهرام پور در بیش از 30 برنامه در رسانه ملی (شبکه دو سیما، شبکه استانی همدان، شبکه استانی یزد، رادیو اقتصاد) دعوت شده و آموزش داده است.

✅ او مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور است…

ممدرس دوره رایگان تسلط پیام بهرام پور


❌چه کسانی در این دوره ثبت نام نکنند؟

عزیزانی که فکر می‌کنند به ارتباطات نیازی ندارند و یا کار مهمی برای ارتباط گرفتن ندارند مطمئن باشند که شرکت در این دوره فقط باعث اتلاف وقت آنها خواهد شد و از این رو تقاضا می‌کنم که اگر چنین شرایط یا دیدگاهی دارید، لطفاً اصلاً به فکر تهیه این دوره نباشید!

این دوره پیش نیازی دارد؟

خوشبختانه خیر! تمام مطالب این دوره (هرچند که مباحث پیشرفته‌ای را بیان می‌کند) اما نیاز به پیش نیاز خاص و یا گذراندن دوره‌های پیشین ندارند و با داشتن پشتکار می‌توانید به سادگی آن را بیاموزید و در زندگی خود به کار ببرید و نتایج آن را مشاهده کنید.

همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید:

دوره سخنرانی آسانسوری

 

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره مجموعه «بیشتر از یک نفر»

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد..

 


مقالات مرتبط با بحث سخنرانی آسانسوری و فوری:

✅ یک سخنرانی موثر30 ثانیه ای | تکنیک سخنرانی آسانسوری

✅ +49 تا از اشتباهات رایج در سخنرانی | نکات ارزشمند و حیاتی

✅ تپش قلب هنگام سخنرانی ؛ دقیقاً چه کنیم؟

✅ یازده راه علمی برای یک ارتباط اولیه عالی

 اگر سوالی دارید و یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908 تماس بگیرید. یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند….

چطور از سایت بیشتر ازیک محصول بخریم؟

راهنمای خرید محصول از طریق تلفن همراه

راهنمای خرید محصول از طریق کامپیوتر

مشاهده توضیحات کامل

محتوای دوره

فایل‌های ویدئویی

  • قسمت اول
    56:31
  • قسمت دوم
    48:21
  • قسمت سوم
    01:31:32
  • قسمت چهارم
    06:23

فایل‌های صوتی

اسلایدهای آموزشی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

4.5
جمع 4 امتیاز
5
۳ رتبه بندی
4
۰ رتبه بندی
3
۱ رتبه بندی
2
۰ رتبه بندی
1
۰ رتبه بندی
دک
1 سال قبل
مطالب جالب و کابردی بود.
مس
2 سال قبل
خیلی عالی و حرفه ای
پوریا احمدی
2 سال قبل
عالی
9
2 سال قبل
ی
اسکرول به بالا